Administratie & Financiën

VvE Beheer Haarlem & omstreken heeft ruime ervaring in administratieve en financiële zaken. Enkele voorbeelden:

Ledenadministratie

  • Bijhouden van het register van alle eigenaren en huurders.
  • Versturen van een welkomstbrief met eventuele leefregels aan nieuwe leden/huurders.
  • Gegevens bij een eigendomsoverdracht aan de notaris verstrekken. 

  

  

Financiële administratie

  • Ontvangst en controle van alle facturen
  • Voorleggen losse facturen aan bestuur/ penningmeester
  • Verrichten van betalingen.
  • Verwerken van boekingen in de administratie.
  • Administreren van de bankrekening.
  • Bijhouden mutaties in reserve fondsen.
    VvE Beheer Haarlem kiest ervoor dat de reservefondsen daadwerkelijk beheerd worden door een bestuurslid en een eigenaar. Veiligheid gaat voor alles.
  • Opstellen van de jaarstukken, balans en exploitatierekening.
  • Opstellen van een begroting en signaleren van overschrijdingen.
  • Incasseren van de servicebijdragen en eventuele extra bijdragen.
  • Uitvoeren van debiteurenbeheer. Signaleren van betalingsachterstanden en het in gang zetten van incassomaatregelen.

 

 

 

sticker1

 


Inloggen voor VvE's

login


 

Lid van de BrancheVereniging VvE Beheerders

webbvvb2